gliese
Newling
I have made 21 posts
Right now I'm Offline
I joined December 2014
My gender is Female
Type Vampire
Sub-Type Sanguine, Psi, Hybrid
|
Post by gliese on Apr 5, 2015 13:29:28 GMT 1
Hallo Ikke en In_need_of_blood, Het lijkt erop dat de volle maan bij mij ook wel wat invloed heeft. Het is voor mij ook alweer bijna 3 weken geleden. Ik weet het niet zeker gezien het ook de tijd van de maand van het vrouwen probleem is voor mij Ik voel me momenteel in ieder geval behoorlijk futloos en wel heel erg snel moe. Wat betreft energie (prana) voelen en nemen, dat is een kant van mezelf die ik nog aan het ontdekken ben. Ik weet dat ik al heel lang perrongelijk energie neem van mensen wanneer ik heel moe ben (het gebeurt ook niet de hele tijd gelukkig en vaak is mijn vriend degene waar ik perrongelijk van neem) Soms is/was het ook iemand in de bus of trein of iemand tijdens het uitgaan of een feest (vaak een man op de een of andere manier). Het is iets wat ik zelf erg vervelend vind en waar ik helaas lang ook een beetje sceptisch over ben geweest. Nu ben ik me er steeds beter bewust van. Als ik echt heel bewust niet van iemand wil nemen lukt dat wel, maar het is lastig (vooral als mijn vriend mijn hand pakt of me een knuffel geeft wat dan ook) om het altijd in de gaten te houden. Ik ben nu wel bezig met leren over verschillende soorten energie en hoe ik bewuster kan zijn daarvan en een energie schild maken en dat soort dingen. Dat helpt wel, maar ik ben wel weer wat vaker moe. Omdat ik toch meestal energie van mijn vriend neem en omdat hij ook al mijn bloed donor is wil ik dus iemand anders zoeken. Als ik er op tegen zou zijn om energie te nemen, dan zou ik het mezelf wel erg moeilijk maken voor mijn gevoel. Ik vind het wel lastig, want ik wil het wel zo ethisch verantwoord mogelijk doen. Dus liever iemand die het weet of nog beter iemand die te veel energie heeft, zodat ik die persoon ermee help. Ik weet dat ik ook negatieve energie of zelfs emoties kan nemen en mensen zo kan helpen, dus wie weet kan ik daar wat meer mee. Of uit de natuur halen, maar tot nu toe weet ik nog niet precies hoe of wat. Wat bedoel je precies met qua 'overerving ook andere kanten' ikke? Ik wist verder niet dat het overbrengen of nemen van energie tegen het geloof van Wicca in ging. Betekend dat ook dat je zelf niks van energie van een ander mag ontvangen? Wat nou als iemand dat gewoon zou doen? Dan kun je er toch niks aan doen? Mag iemand dan ook geen reiki bij je doen bv? Ik weet eigenlijk niet zo veel van Wicca, maar ik vind het wel erg interessant. In ieder geval zou ik me nog wel eens meer willen verdiepen in verschillende vormen van magick. Voor mijn gevoel is het iets wat ooit nog wel eens gaat komen. Ik vind afspreken met twee onbekenden ook wel spannend. Voor mij is het vooral erg belangrijk dat dit van mij geheim blijft ivm met werk en sociale contacten enzo. Ik ga er van uit dat dit voor jullie net zo is (toch?) en daarom durf ik het wel aan. Het lijkt me wel fijn om dan ergens in een café ofzo af te spreken (en ergens waar je ook kan praten terwijl andere mensen je niet kunnen horen). Het lijkt me verder inderdaad handig als jullie een profiel aanmaken. Dan kunnen we verder praten via privé berichten. Fijne paas dagen en Groetjes, Gliese
|
|