|
Post by NN on Mar 9, 2016 0:32:57 GMT 1
Hallo Floor, Ook van mij welkom op het forum. Ik zie dat je al wat hulp gevonden helpt. Hopelijk schiet je er al iets mee op en kun je jezelf beter uitvogelen. Als kind heb ik ook edelstenen gehad, die gaven mij niet specifiek energie, maar ik had wel het idee dat het mij meer in balans bracht, meer tot rust. Ik weet niet of dat iets positiefs was of dat het mij onderdrukte, maar voor zover het waard was in die tijd hielp het mij. Als dat bij jou goed helpt moet je daar zeker mee door gaan. Je zult er vast wat informatie over hebben ingewonnen met welke edelstenen mogelijk bij jou passen. Zelf weet ik er tegenwoordig te weinig vanaf om je daarmee mogelijk verder te helpen. Zoals Requiem al aan gaf, jij bent zelf de beste persoon om te zeggen wie/wat jij bent. Anderen kunnen je alleen wijzen op wat er is en je een richting in sturen, wat ook de verkeerde kan zijn, dus wees voorzichtig. Hopelijk heb je het hier verder naar je zin. @jelle Het is hier inderdaad vrij stil hier, maar ik doe altijd mijn best het zo veel mogelijk in de gaten te houden. Gegroet, NN
|
|