|
Post by NN on Apr 18, 2020 15:34:44 GMT 1
Geen probleem, dat was het oorspronkelijke doel! Toen ik vervolgens benaderd werd om ook een forum te hebben is deze in het leven gewekt. De website en het forum draaien momenteel gratis bij de hosters, maar sinds een paar jaar maak ik toch jaarlijks kosten omdat we nu onder www.vampire-support.eu draaien, waar ik verder nog niks mee heb kunnen doen. Ik had in het verleden wel designers benadert, en ook begingesprekken gehad, maar daar is niks uitgekomen en vervolgens ben ik er niet meer achteraan gegaan. De normale website was ook altijd bedoelt om duidelijke informatie te geven en dat wil ik weer terug hebben. Zeker nu het forum zo vol staat met extra informatie en posts. En veel personen vragen om dezelfde informatie, ik kan het elke keer gaan uittypen, maar omdat ik daar ook niet de tijd en zin voor heb verwijs ik nu iedereen maar naar de rest van het forum... En voor een forum is dat toch niet zo fijn. Dus wat ik wil is een website met daar alle informatie van het forum en alles van de voormalige website op in een duidelijke en overzichtelijke manier. Vervolgens waarschijnlijk met links naar gerelateerde forum posts, en het forum zelf natuurlijk. Het is allemaal wat werk omdat ik het huidige forum niet wil verliezen omdat er zo veel geschiedenis is. Een 16 jarig forum weggooien wil ik sowieso niet doen. Een YouTube kanaal is misschien ook een goed idee, sowieso ook om op een nieuw platform de juiste personen te bereiken en desnoods naar geschreven informatie toe verwijzen. Ik probeer altijd nieuwe "serieuze" documentaires over vampirisme te kijken en ben zelf veelvoudig benadert voor het geven van interviews en langskomen bij talkshows. (Ik zeg altijd beleefd nee) Maar er is zeker vraag naar een accurate beschrijving en dat zou ook makkelijk en overzichtelijk te vinden moeten zijn. NN
|
|