Hallo NN,
Sorry van mijn veel te late reactie maar ik dacht,laat ik hier eens kijken...meteen maar even antwoorden he?
Maar misschien heeft dat met de volle maan te maken? Er komt toch wat in ons los,wat je ook bent,Wicka,Shifter of een vampje...
Dan gaat iedereen weer fanatiek uitzoeken en komen weer hier
zo voorspellend ...
Haha vroeger op school noemde ze mij heks en zwarte raaf(vanwege mijn donkerbruine haar)ze waren toen al kleuren blind maar...toen zag ik het als een scheldwoord waar ik nooit op reageerde,en nu als een compliment,vooral van die raaf haha
Oke,Maar terug te komen op de volle maan,ik vind volle maan mystrieus en heerlijk om in de nachterlijk ritje te paard te maken.
Mijn paardje vertrouwd mijn aanwijzingen hoewel hij zelf ook genoeg ziet.
Helaas lukt dat niet altijd,de een zegt,straks verstapt je paard zich en moet dan afgevoerd worden(wat ik erg overtrokken vind wat overdag vlakke ondergrond is...in die zelfde nacht dat ook).
En ik wil zoonlief niet alleen laten zonder te melden.
Maar als ik het meld dan wilt hij mee... kan dus alleen in vakanties.
bij deze bedacht...goed idee van mezelf weer een probleem opgelosd...wat ben ik toch goed he?(sorry laatste tijd tikkeltje arrogantjes
Ik ga even plannen waarneer volle maan is met zijn vakantie haha! toen wou hij niet mee :s alles voor niets gepland... hij mist wel wat...een sfeervolle nachterlijk ritje.
16 Maart en 14 Mei weer volle maan.
Aanstaande ga ik wel even alleen een nachterlijk ritje maken,nou ja een avond ritje van half uurtje,rond 23:00 even in de onderdijk.Erg gevaarlijk hoor! ondergrondse sabeltand tijgers in mol verkleed ze vallen nog aan ook!haha
Maar ik ga straks wat doen hier,Die paarden willen in hun box(daar ligt hooi)maar als ze zo graag in de box willen speciaal voor hun hooi,dan haal ik dat er even uit voor die verwende nestjes.
Ze kunnen zich ook even zich vermaken waar ze nu staan voor dat kleine half uurtje.
Scheeld weer hooi weg halen en terug geven.
Geef je ze de vrijheid is het weer niet goed.
Maar ik spreek je spoedig weer
Sher