|
Post by Mushroom on Sept 22, 2009 18:31:06 GMT 1
Halleuw,, ik weet dus niet wat er met me aan de hand is,, het kan de pubertijd zijn ,, of gewoon allergie voor iets ... maar ik voel me moe, lusteloos,, de laatste tijd depressief,, Ik heb geen kracht meer ,, ik slaap elke avond minstens 1 uur,,de dokters hebben al gekeken maar kunnen niks vinden.. Ik heb geen pfeifer ,, en als ik een week lang 12 uur per dag slaap ben ik nog moe,, En op school gaat informatie langs me heen,, ik kan me niet focussun,, Het lijkt wel alsof ik niet verbonden ben met de wereld waarin mijn ignorante klasgenoten leven,, Ze zijn zo naief en kinderlijk,,
Ik ben ook wijs voor mijn leeftijd (15 jaar --7 okt 16) Filosofeer veel. Op werkweek wilde ik het liefst zonder zaklamp in mijn eentje door het bos lopen in de ardennen,, Ik kon het pad niet zo goed zien ,, maar ik voelde aalles,, Hoe het bos ademde . ,Hoe de dieren bewogen, alles was zoo fijn, zo vredig ,, zo rustig... totdat de Nepe fakerds van mijn klas aankwamen hollen met zaklampen en hell lawaai -_-''
Ook toen een jongen uit mijn klas een pin in zijn been had gekregen, Vond iedereen het vies ,, maar ik kreeg op een vreemde manier ,, Zin in vlees ? Nja ik kreeg een smaak ik mijn mond van bloed ,, Alsof je het al proeft,, Dat heb ik ook van plaatjes van open beenbreuken enzo.. Terwijl iedereen en bijna van moet kotsen ,,
Kan iemand mij helpen ? Ik weet dus niet waar het aan ligt,,
Xx
|
|