raaf
Awakened
I have made 2 posts
Right now I'm Offline
I joined April 2012
|
Post by raaf on Apr 23, 2012 13:21:26 GMT 1
Hallo Allemaal, Mss mij eerst even voorstellen. Ik ben nieuw hier en ik kom uit België (ik heb het gevoel dat er niet veel Belgische fora rond vampirisme bestaan, soit) Waarom ben ik hier? Wel, voor een vriend van mij. Twee weken geleden vroeg hij of ik zijn donor wou zijn, bloeddonor, want hij is een sang. Eerlijk? Ik viel compleet uit de lucht, want hier ben ik totaal niet mee bezig. (hoewel hij dacht dat ik hier ook wel interesse in had...) Ok, ik ken wel twilight enzo, maar dat is fictie. Zelf echt bloed gaan drinken, daar heb ik geen behoefte aan. Ik ben dan hoogst wss ook geen vampier. Nu, ik heb gevraagd om even te mogen nadenken, want het is toch wel een serieuze vraag. Niet? Dus ben ik wat beginnen lezen over vampirisme en zo oa hier terecht gekomen. Persoonlijk vind ik het -momenteel nog- moeilijk om hier vlot met mijn vriend over te praten, dus dacht ik: laat ik de antwoorden op mijn vragen online stellen Waar ik zoal mee zit: Kan iedereen een donor zijn? Of moet je dezelfde bloedgroep hebben? Hoe doneren de meeste mensen? Trek ik bloed met een spuitje, of snij ik best? En wat wanneer iemand géén donor vindt? Wordt hij dan ziek? En hijzelf: kan dit verslavend werken, dat hij alsmaar meer wilt? En hoe weet iemand eigenlijk dat hij een vampier is? Wat doet dat bloed dan net met hem? Want daarover lees ik dus vanalles. Van eerder - sorry hoor - puberale praat tot uiteenzettingen over energiehuishouding die uit balans is. (ik ben nl zo'n freak die graag het waarom weet voor ze iets doet) En kent er iemand van jullie misschien een platform in Vlaanderen rond vampirisme? Want er moeten er in VL toch nog zijn, niet? thx Raaf
|
|