sher
Regular
My favorites: Blood and Chocolat beide even lekker :p
I have made 57 posts
Right now I'm Offline
I joined January 2013
Type Vampire
Sub-Type Sanguine, Psi
|
Post by sher on Nov 4, 2013 16:14:53 GMT 1
Hallo Monique,
Ik ben wel benieuwd hoe het met het gesprek met je familie is verlopen. Ook ben ik benieuwd in welk stadium je bent en wat voor vampirisme. Misschien lukt het je door met natuur te laden zeg maar,bos wandelingen bijvoorbeeld of iets wat in je diepste gevoel het fijnste vind en het meest naar hunkerd om te gaan doen. Dat is een manier en ik eet zelf rauwe biefstuk maar dat geeft veel te weinig vocht om te zeggen dat ik gevoed ben maar mijn humeur is dan iets beter. Voor ik het wist wat vampirisme was,en dat alle symptomen over een kwamen bij mij,voede ik me met de natuur,mooie uitzichten en ver weg met je gedachte zijn met dat beeld voor je.
Negeren zou je kunnen doen,maar ik denk dat het gevoel van vampirisme dieper ligt. Of je zelf voorliegen dat je het niet hebt(op den duur geloof je het,maar voor mijn gevoel is dat geen eerlijke weg,maar ik vrees dat er geen ontkomen aan is,maar dit zijn ideeen die je misschien zou kunnen doen en tenslotte...ooit ben je begonnen als PSI vampier en dan laad je je op aan weersomstandigheden of in de natuur. En die stap is volgens mij wel terug te nemen.
Ik wens je veel succes
Groetjes Sher
|
|