sher
Regular
My favorites: Blood and Chocolat beide even lekker :p
I have made 57 posts
Right now I'm Offline
I joined January 2013
Type Vampire
Sub-Type Sanguine, Psi
|
Post by sher on Jul 8, 2014 23:48:28 GMT 1
Wat herkenbaar allemaal!
Om mee te beginnen heb ik ook al eens tegen een vriendin dat in vertrouwen verteld,dat is blijkbaar nu een kennis,ze was erg begrijpend en vervolgens hoor niets meer van haar...best frustrerend. Betreft iets vertellen doe ik dus niet meer,maar soms wat karakter trekken meedelen aan mijn moeder(die er totaal niet in geloofd zolang ik niet als vleermuis rond fladder ben ik een mens voor haar). Ik laat mijn moeder maar in die waan hoewel ik het woord mens best beledigend vindt met de ervaring die ik er nu bij heb.
Blood is net wat jij zegt NN,eenmaal geproefd wil je meer,geen aorta leeg natuurlijk maar een klein beetje zou helemaal niet gek zijn. Als je het eenmaal geproefd heb,wil je meer na een lange tijd,eerst verwerk je het,althans dat heb ik zo mee gemaakt. Als je het inderdaad geaccepteerd heb,kan lang duren of kort,maar eens accepteer je je eigen ik,maar ik heb geen dag meer geleefd zoals voor de ontwakening. Alles valt op zijn plek,die woede uit barsting toen je puber was,wat over ging naar razenij. Beangstigend voor je zelf en omgeving en ... voor je spullen.... Die liggen aan diggelen op de grond,en waarvoor?om die ene onenigheid... Dus die laat ik rustig met schade een maandje bij elkaar liggen zodat ik het dagelijks zie,dat leert mij niet meer te smijten.(dat is overigens in ergste geval) na dat ik zelf ben geschrokken dat het stuk is,ben ik stil. Maar ik kook nog steeds van woede, maar ik trek mij terug.
Bloed hunker ik naar,maar ik denk 10 keer na om het te willen hebben.(Verraad aan mijzelf als ik me zou laten gaan),dus ik vlucht met de smoes dat ik niet tegen bloed kan. Mijn hele leven(ik ben sinds 2012 achter dat alles bevestigd werdt wat ik miste of wat dan ook,7 van de 9 bekenste symtomen kwamen overeen met mij,of andersom. Die eeuwige trek in iets,onbekend missend gevoel...heb ik nog steedsmaar nu weet ik wat ik mis,en dat vampirisme bestaat,dat verklaard enorm,en ik heb nu rust,hoewel ik mensen nu met andere ogen bekijk. Niet als bloedzakken maar wel als een ander soort wezen die naief in het leven staan,meeste dan,ze missen een hoop levens ervaring lijkt wel. Als ik zeals bloedzakken op beentjes ga zien dan mag ik wel heel snel een donor gaan zoeken. Ik heb ontdekt als ik dat als ik op een treinstation in de hal rustig loop,en ik kijk ontspannen naar de gehaaste mensen,ik luister naar hun ademhaling,en voel hun bloed stromen als het ware,dat geeft mij veel energie,fantastische energie,zonder dat ik een mens hoef aan te raken. Ik ben laat achter gekomen wat ik had,vampirisme,persoonlijk ben ik nuchter van aard maar blij nu dat het verklaarbaar is waarom ik last had van mijn ogen met te veel licht inval,artsen zeiden dat ik licht gevoelige ogen heb. Dus uv werende zonnebril doet wonderen,en is niet meer uit mijn leven te denken. Veel dingen kan ik plaatsen of mee omgaan en vooral beheerzen,maar als ik veel van dat rode verse goedje zie en na even er naar te staren,dan ben ik weg. Ik heb mezelf aangeleerd te zeggen sorry,kan niet tegen bloed en kijk geen mensen meer aan en ben weg. Maar onder tussen staat dat beeld voorlopig weer op mijn netvliezen gebrand,en raak het niet kwijt en de drang naar bloed is na een maand eindelijk wat minder. En voed mij dan d.m.v. psi of mental(weeromstandigheden)en natuur. Maar net wat jij zegt NN,het is niet zo sterk als bloed,ik haal minder energie uit. Bloed maakt mij niet misselijk,in tegendeel. Maar ik zoek nog steeds een goede vervanger daarvan. Dierenbloed is wateriger in mijn ogen dan,dan mensenbloed,bepaalde bestanddelen mis ik,die ijzersmaak maakt het af,toch maar scheutje roosvicee ferro erdoor heen haha. Maar die rozenbortels door die roosvicee maakt het weer anders... Oke,nu snap je wat ik bedoel met vervangend iets. Voorlopig voel ik me goed,als ik uit de zon blijf. Anders ben ik na een uur slap en vutloos,en nergens voor in te zetten.
Maar ik ga maar eens stoppen. Hopelijk had je wat aan mijn info en ik wens je sterkte,als je vragen heb,je hoeft je niet eenzaam te voelen,wij zijn er voor je.
Succes
Groetjes Sher
|
|