|
Post by NN on Mar 27, 2015 2:19:04 GMT 1
Hallo Gersan,
Excuses voor mijn late reactie. Welkom op het forum, hopelijk vind je hier de antwoorden naar waar je op zoek bent en voel je je hier thuis. Ik begrijp dat je naar meerdere een persoonlijk bericht heb gestuurd, dus weet niet in hoeverre jij daar al antwoord op hebt gehad. Mocht je op dingen uit je verstuurde bericht nog vragen hebben of informatie willen, laat me dat nog gerust weten. Wat bedoel je met het hebben van lynx ogen of een lynx zicht? Ik ben verder ook wel benieuwd naar dat verhaal van jou.
Vele mensen zullen symptomen in hunzelf herkennen, jij ook in anderen. Dat wilt niet zeggen dat ze automatisch ook zo zullen zijn. Wees voorzichtig met je vriendin, het kan natuurlijk zo zijn, maar zoeken naar iets wat er niet is maar wel lijkt te zijn kan het soms erg ingewikkeld maken als je iets graag wilt. Ik denk dat je vooral in het begin nog niet met je ouders moet delen dat je bloed hebt gedronken, pas als je echt voelt dat het jou helpt, je het nodig hebt je goed te voelen, en het ze wilt vertellen, pas dan kan je er voorzichtig naar hinten. Maar doe dit alleen wanneer je denkt dat het jou kan helpen wanneer ze het weten en/of je zeker weet dat ze de situatie voor jou niet erger maken dan het al is. Het lastigst voor een sang is het vinden van een donor en het komen aan bloed. Wanneer je je beter voelt na het voeden kun je het met zekerheid zeggen, maar zolang je twijfelt, blijf twijfelen, want eenmaal gedaan wordt het steeds noodzakelijker.
Succes met alles, het is inmiddels 10 dagen geleden dat je het bericht hebt gepost, dus mogelijk is er al iets verandert in je sitautie. Laat het weten.
NN
|
|