|
Post by Anoniem on Sept 10, 2017 13:06:30 GMT 1
Hoi, Ik voel me erg opgelaten om hier "zomaar" een berichtje te posten in het topic van iemand anders maar ik doe het toch maar; hoop niet dat het erg is, want ik wil het toch graag anoniem doen. Nog voordat ik verslingerd raakte aan vampier series en films (denk niet dat iedereen hier het kan waarderen, maar ik vind het gewoon leuk om te kijken naar fictie/fantasy genre's dus dat heeft er niet heel veel mee van doen) bemerkte ik dat ik een soort constante honger heb naar energie. Ik val sowieso al in het vakje "raar" omdat ik a) hoogevoelig/hoogsensitief ben waarbij ik een flink natuurlijk 6e zintuig heb en ook bijbehorende vreemde klachten/denkpatronen/gewaarwordingen (bijvoorbeeld energieën voelen; die had ik hier ook al tussen zien staan ) en b) diverse onderzoeken heb gehad door de jaren heen maar er nooit een oorzaak is gevonden voor mijn klachten. Ik ben chronisch vermoeid, heb verscherpte zintuigen (door wel echt bestaande gezondheidsproblemen zijn deze slechter geworden, maar dat is nu bijna volledig opgelost dus stiekem hoop ik dat die verscherpte zintuigen weer terugkomen want hoort ook bij Hooggevoeligheid), sterk ontwikkeld 6e zintuig, slaap liefst vanaf dat de zon opkomt ipv ondergaat en ben 's avonds vaak ook erg actief (inmiddels ivm mijn werk er bij mezelf een strikt schema op nagehouden anders gaat het gewoon niet omdat ik dan te moe ben om te werken) en heb een constante drang naar het verkrijgen van energie. Tevens heb ik zonne-allergie en kan ik niet bijster goed tegen de zon (dit wordt de laatste jaren steeds erger) en heb ik veel last van stemmingswisselingen. De klachten worden steeds erger en ik heb al vaker aan vampirisme gedacht, maar omdat ik inmiddels ook genoeg ervaring heb met diverse besmettelijke ziektes bij kennissen/familieleden is het hoogst onwaarschijnlijk dat ik ooit begin aan bloed drinken (als ik wondjes heb drink ik soms wel m'n eigen bloed). Ik probeer energie te tappen uit andere bronnen zoals licht, water, levend groen/planten/bomen/struiken (liever geen dieren; deze hebben ook hun eigen energie hard nodig vaak), maar het lukt me toch vaak niet echt (of eigenlijk meer echt niet; ik weet niet zo goed hoe ik dat voor elkaar moet krijgen). Inmiddels ben ik aan het experimenteren met B12 zuigtabletjes om te kijken of de vermoeidheid dan overgaat/minder wordt maar ik ben me de afgelopen tijd toch steeds bewuster gaan worden dat ik misschien meer deze richting op moet gaan denken. Ik veroordeel niemand hier, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het een eng idee vind dat ik zelf misschien ook zo ben (ik ben toch bang voor wat anderen van me denken en weet niet hoe ik iets als dit in mijn leven moet gaan krijgen). Daarom zou ik het zeer op prijs stellen als iemand hier tips heeft hoe ik erachter kom of ik echt... tja soort van vampier ben (slik de B12 tabletten nu een week en duurt 6-12 weken voor ik daar resultaat van merk) en hoe ik energie kan halen uit de natuur. En kan het eten van bloedworst echt helpen? Alvast bedankt voor de reacties en groetjes
|
|