|
Post by NN on Apr 1, 2015 17:04:48 GMT 1
Hallo lora, Welkom op het forum hopelijk voel je je hier thuis. Hopelijk kan ik, of iemand anders je verder helpen met je vragen. Vervelend om te horen dat er op deze manier van jou gevoed wordt. Mag ik vragen waar en wanneer dit gebeurt? Mits je de persoon/personen in kwestie kent, kan je proberen om het gedrag duidelijk te maken en vragen te stoppen. Of die persoon/personen er bewust van te maken wat er met jou gebeurt, zodat die er zelf ook iets aan kan doen mochten ze dat niet zelf in de gaten gehad hebben. Wat jij er verder nog zelf aan kan doen is je schilden tegen dat soort energieverlies, dat is eigenlijk iets dat veel gebruikelijker is en niet direct iets met vampirisme te maken heeft. Wat ik zelf vaak doe is aarden, iets dat vrij gemakkelijk te doen is. Op deze > www.nieuwetijdskind.com/energetische-bescherming < website kan je meer informatie daarover, en over het schilden tegen energieverlies zelf vinden. Hopelijk heb je er iets aan. Als je nog meer vragen hebt, dingen wilt delen, etc., laat het mij/ons dan weten en aarzel vooral niet! Vriendelijke groet, NN
|
|