xxboeitnier
Awakened
I have made 1 post
Right now I'm Offline
I joined January 2018
My gender is Female
|
Post by xxboeitnier on Jan 19, 2018 9:53:10 GMT 1
Hallo , ik ben nieuw hierr !
Ik hoop dat deze site me kan helpen .. laatst was ik een beetje op deze site aan het kijken en zag mensen die vragen stelde ove hun symptomen enzo.. toen kwam ik er achter dat ik er ook een paar had ik weet niet of dit normaal is Of het iets met vampierisme te maken kan hebben . Hopelijk kunnen jullie me helpen , dit zijn mijn symptomen :
Als allereerst het bloed . Als er bloed is wil ik bijna altijd er naartoe maar ik houd mezelf dan tegen , ik blijf er wel altijd naar kijken totdat die persoon weggaat .
Ik kan ook heel goed horen . Bij scheikunde hadden we het in een keer over dat honden hogere geluiden konden horen enzo en toen nam de docent de volgende les zo’n apparaat mee . Hij deed een hele hoge irritante piep en alleen ik hoorde dat . Ook altijd als we met oortjes mogen werken hoor ik de muziek van andere .
En ik kan ook heel Erg goed zien . Beter dan het gemiddelde persoon . Dit is getest in het ziekenhuis .
Ik heb ook heel erg snelle reflexen zoals het vorigemeisje ook al zei . Eigenlijk een beetje hetzelfde als haar. Een keer liet iemand mijn telefoon vallen . Maar ik kon hem nog net vangen . Wat ook heel erg gek was , ik lette niet op op school en ik zat omgedraaid te praten met de leerlingen achter me . De docent gooide een whiteboard marker naar me toe omdat ik iets moest opschrijven. hij riep mij niet maar ik voelde iets ofzo en draaide super snel om en kon de stift nog net vangen . Hij vond het “heel bijzonder” .
Oke , dit is misschien heel erg raar .. maar mijn beste vriendin bloedde een keer best erg en ik moest natuurlijk bij haar blijven want we waren alleen maar ik wilde serieus haar bloed drinken . Hier schrok ik heel erg van . Ik ging heel snel naar de badkamer om mijn handen af te spoelen .. maar ik kon mezelf niet beheersen en ik dronk het ... ik heb hier nu super veel spijt van .
Ook ben ik sneller en sterker dan de rest . Hier ben ik achter gekomen bij gym . Ook kan ik bij gym als we basketballen heel hard de bal gooien .
En ik hoor nergens echt bij . Ik heb wel vriendinnen , maar ik hoor er gewoon niet bij ..
Ik hoop dat iemand me kan helpen . En hoe ik dit kan aanpakken als er iemand bloed heeft . Ik vind het heel erg eng dat ik mezelf niet kan beheersen . Hoe kan ik hier het best mee omgaan ? En heeft dit met vampirisme te maken ?
|
|