|
Post by NN on Jan 14, 2018 13:00:07 GMT 1
Hallo Amie en Yentl, Allereerst avwx, welkom op het forum. Hopelijk vind je hier de informatie die je zoekt en kan jij je hier ook thuis voelen. Zoals ik al eerder ook tegen Yentl verteld had kan niemand, zeker niet op afstand, zo vertellen of iemand vampier is of niet. Of die symptomen met vampirisme te maken hebben dat hoeft niet, dat jij veel energie hebt is erg goed. Hierdoor ben je altijd opgewekt en actief, waardoor je dus sterker en sneller bent en alerter wat als verder gevolg heeft dat je meer dingen oppikt, zoals geluiden. Het zou dus niks met vampirisme te maken hoeven hebben, het kan, maar ik verwacht eigenlijk van niet. Ik hoop je een beetje geholpen te hebben met dit antwoord, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag. Verder ben je natuurlijk welkom om op het forum te blijven. Dan yentl. Het is zeker bijzonder dat meer mensen om jou heen mogelijk door jouw aanwezigheid van energiek naar moe veranderen en dat jij die drukte overnam. Dat zou een symptoom kunnen zijn van psychisch vampirisme, of dat je erg gevoelig bent voor energieën en dat moet gaan leren beheersen zodat je anderen en jezelf niet tot last bent hierin. Daar ben ik zelf niet de juiste persoon voor om je daar de details van bij te brengen. Mogelijk dat Requiem jou daar wel wat meer van kan bijbrengen. Wat gaat er door jou hoofd heen op het moment dat je bloed ziet en naar die persoon keek of in andere gevallen? Het is erg handig om snelle reflexen te hebben, vampier of niet. Het is een bruikbaar middel en hopelijk kan je daar nog lang nut aan hebben. Hopelijk heb ik jullie beide een beetje kunnen helpen. Mochten er vragen zijn hoor ik dat dus graag. Tot de volgende keer. Gegroet, NN
|
|