|
Post by Pier on Apr 11, 2021 14:55:17 GMT 1
Borshorenhe wat het ook mag betekenen!
Vawakkaa allemaal! Er is mij toch iets geks overkomen.
Ik was met mijn ouders en zusje naar het strand. En we gingen met ze 4 zitten in het zand, mijn zusje had met haar rechter hand de hond aan de lijn. Opeens gilde ze me vinger ligt eraf het ging om haar linker hand en ze bloedde ( ik had geen bloeddorstige ofzo) ze bloedde dan niet veel maar gewoon raar dat dit gebeurde. Ik was overstuur omdat ik nou eenmaal veel om haar geef! Maar goed!! Hier komt het ze had mij gebeld ik had letterlijk toen haar dit overkwam een miss call van haar op mijn telefoon. Terwijl ze naast me zat en niet had gebeld ik liet het zelfs me ouders zien en bij mijn ouders was het bloed ook vertrokken uit hun gezicht nee geen vampieren gewoon geschrokken.
Oke als je gelooft in illusies illusnisten( hoe je dat ook schrijft) ik was wel in een soort trans zou het 3 minuten hebben kunnen afgespeeld 3 minuten vanaf het moment dat ze aan de lijn wel met haar rechter hand van de hond trok.
Maar goed wij gingen lopen over het strand, en kwamen aan bij een blok beton weetje wat ik daar zag? Gewoon een vampieren gebit 😱 wat moeten ze toch met mij, ik kreeg 3/4 een stem we zoeken die we zoeken die...
Nou wij gingen lopen en ik zag een jong meisje zeker geen vrouw met een rode handen en zei lachend hier is ze! Laten we het erop houden dat zij leek op iemand die ik had gezien bij een toevallige bijeenkomt en zij mij had geïnteresseerd omdat zij "anders" Gingen eten dan onze groep...
Nu krijg ik dus van die dingen die mij overkomen... En als dat met me ouders gebeurd word ik heel boos dus echt bang ben ik niet... Over dat we onze ouders niks moeten vertellen want veder vind ik het wel gaaf...
Alleen waarom word ik gezocht... Thaa-atol laat me gewoon mens zijn en sterven behalve echte onsterfelijkheid vind ik het niet interessant en natuurlijk als ik een vampier zou zijn zou ik mijn ouders en zusje ook "besmetten".. Maar dat zijn dromen en het bloeden van me zusjes vinger niet.
|
|