sher
Regular
My favorites: Blood and Chocolat beide even lekker :p
I have made 57 posts
Right now I'm Offline
I joined January 2013
Type Vampire
Sub-Type Sanguine, Psi
|
Post by sher on Jun 27, 2013 10:40:15 GMT 1
Hallo NN,
Koud heb ik het erg snel,even opwarmen in de zon gaat prima,maar nooit direct zonlicht voor mij(ik zit sta altijd met zon in de rug,laatste tijd weinig trek honger maar een onstilbare dorst.om gek van te worden. Wat ik drink helpt niet,dus je begrijpt welke richting ik denk... Ook ben ik blij dat de paarden even op het land staan,afstand,heb nu enkel de honden en konijn om mij heen. En die zijn te klein om wat van te lenen... Hoewel ik zeker aan een kopje genoeg zal hebben om mee te beginnen(wat je mij heb geadviseerd,hou ik mij ook maar aan. Ik ben er nog niet overuit of het vers moet zijn(lauw-warm) of koel bewaard en dan drinken.(kan volgens mij allebei) Dat eerste lijkt mij beter,maar ik ben nu zo ver dat ik nu aan het zoeken ben en uitzoeken hoe ik aan gezond bloed kom. Straks ben ik zo "bezeten" dat het mij niets meer uitmaakt en dan ben ik te laat... met bezeten bedoel ik mee dat ik moet wat het moet zal hebben in een zeer korte tijd en dan spreek ik over uren i.p.v weken zoals nu. het was maanden.
Ik ben er achter dat je je zintuigen kan trainen,enige manier is concentreren op een rustig moment,dat je niets aan je hoofd heb en er open voor staat. Ontspan en kijk ontspannen in de ogen,het zijn open boeken voor mij,en ik lees graag... maar ik kan niet uitstaan als ik iemand tref die een mistige aura om zich heen heeft,want die kan ik niet peilen,en dan ben ik tegenwoordig heel snel bij weg.
Door die aura te zien,zie ik veel meer dan mensen,ik zie wat voor karakter ze hebben en dan hoef ik geen oogcontact te maken(met oogcontact wordt het bevestigd bij mij)ze draaien weg en sluiten zich af,of kijken mij even rustig ontspannen aan(is net hoe je je voeld als je aan kijkt. Maar drijf mensen niet in het nauw door aan te blijven staren(kunnen mensen onzeker en bang of nerveus van worden en dan krijg je het vluchtgedrag)en dan zoeken ze nooit meer oog contact.
Betreft de jongen in mijn buurt,tegenwoordig voel ik dat er meer is.herkenbaar meer. alleen nog niet ontwaakt en ik krijg amper contact met hem omdat hij verlegen overkomt.
Ik wacht het af,en zijn moeder weet er nu ook een en ander vanaf dus ze kan hem altijd naar mij sturen als het zover is. Dan kan ik hem begeleiden met dit forum en info die ik weet.
Ik hoop dat jij ook wat aan mij info had betreft eventuele zoekgeraakte eigenschapjes(verdwenen zinzuigen)
Groetjes Sher
|
|