zidarlys
Newling
Hybrid Vampire, awakened 2004
I have made 15 posts
Right now I'm Offline
I joined July 2009
|
Post by zidarlys on Jul 9, 2009 20:32:54 GMT 1
deze 'vooroordelen' zijn mij ook bekend. Ik ben lange tijd redelijk actief geweest op een amerikaans messageboard, en het klopt wel dat verschillende 'soorten' vampieren de andere soorten soms afkeuren of minder vinden dan zichzelf. Veel Sangs zien psifeeding als slecht, of in ieder geval de individuen die dit zonder toestmming doen. Daarentegen vinden andere psi vampieren die wel alleen met toestemming feeden dit ook. Veel sang en hybrid vampieren beweren dat voeden via bloed de beste manier is wat betreft hoeveelheid, concentratie en gebruiksduur van de levensenergie. wat betreft de sexuele vampieren; tuurlijk zullen er zijn die op de voorbeeldmanier voeden, de zogenaamde 'players', maar ook onder hen, zijn er die alleen van de vrijkomende energie voeden en niets meer, en het playergedrag afkeuren. Zoals ik het zie, is het een kwestie van moraal, soms gecombineert met ombegrip, jaloezie, en de menselijke neiging zich boven een ander te voelen staan. Ik denk dat hier weinig aan te doen is, het enige wat je kan doen, is er bij de community op hameren dat we onszelf moeten accepteren in al onze diversiteit. Zoals de Black Veil ook al zegt: Diversiteit: Onze wegen mogen verschillen, maar de reis is voor ons allemaal hetzelfde. Geen van ons heeft alle antwoorden op wie en wat we zijn, dus respecteer een ander zijn/haar kijk op de zaken.We kunnen onze meningsverschillen niet in de weg laten staan van een verenigde gemeenschap, er zijn er genoeg die ons van buitenaf aanvallen. Onze diversiteit is onze kracht, laat ons verschil van mening ons verrijken, en ons niet van elkaar afscheiden. (vrij vertaald door mij )
|
|