Hallo NN,
Wat zijn nou 2 dagen ten opzichte van 2 maanden met mezelf in de knoop zitten dag en nacht?
Ik ben zo erg blij dat je reageerd dus die 2 dagen vallen dan best mee
Nou,ik kan de eerste keer bloed drinken afraden als je wil weten of je het echt bent zeg maar... want geloof me...je wil meer... en dat is beangstigend zeker met zicht op geen donor.
We zijn samen geschrokken,maar hij was toen de gene die tegen mij zei dat vampieren bestaan en dat ik lacherig antwoorde met "ja tuurlijk... je hebt gelijk..." en we kunnen dat nu inderdaad inmiddels beamen dat vampirisme bestaat... en de opvolgende dorst ook... maar vampieren zoals in intervieuw with the vampire,nee dat weer niet.maar...de drang naar bloed weer wel,dus het magische woord weer...beheerzen...
Die avond dat hij de wond in mijn mond duwde,schrok ik van zijn houding,en wist los te komen en had gezegt "mag zonder dwang ook wel hoor,ik was toch al nieuwgierig" maar hij heeft de drempel verlaagd en ik nu het bloed lekker vind,maar ik was wel van slag daarna,adrealine ging door mij heen en de na-smaak zat lang in mijn mond.(niet verkeerd hoor) maar ja...het was zo weinig...en na 5 min weg.
Gek genoeg is hij erg gefasineerd nu door mijn drang naar bloed,zijn bloed.
Daarvoor hoorde hij van mij niets meer over de behoefte en alles over het vampirisme,het gevoel wat ik dagelijks door maak en waar ik mij geesterlijk mee bezig houd voornamelijk dag en nacht.
Verwerking ervan zeg maar,verleden,waarom was ik vroeger zo extreem boos?emoties in mijn jeugd alle gevoelens zijn extremer dan het was,maar nu ik weet waar het aan ligt...verklaard een hoop in mijn verleden maar ook nu en de toekomst.
De vraag is,smaakt ieder mens zo? of is het bloedsmaak verschillend? dat vraag ik mezelf regelmatig af.
Maar ik ervaar dat Verdriet wordt intens,boosheid gaat over in razenij,alles wat je lief had wordt nog waardevoller.maar iemand die mij bedrogen/misbruikt heeft wordt de boosheid omgezet in wraakzuchtige haat,om even te laten merken dat ik boos bent op die gene.
Ik ben goed voor die gene die goed is voor mij,maar extreem haatdragend naar de gene die mij of mijn kind pijn en verdriet hebben aan gedaan in het verleden,zo extreem, bijna eng.
En gedachte dat het strafbaar is om te dreigen houd mij rustig en loop die gene rustig voorbij en kijk dwars door die gene heen zonder op te merken.
En zoals vandaag keek ik die persoon indringend met een koude blik aan zonder iets te zeggen,ze twiijfelde om te begroeten,ik voelde een bepaald gevoel en onzekerheid en door haar heen gaan.
Ik antwoorde kalm wat ik vind en bij haar uitnodiging zei ik droog dat ik geen behoefte had om langs te komen en dat ik mijn tijd beter wil spenderen... (dan naar haar domme gezwets te luisteren...dit zei ik niet tegen haar,maar dat is hier in huis algemeen bekend bij mij dat ik dat vind)
Ze stapte weer in de auto en reed weg,volgens mij had ik haar beledigd geloof ik...vloog er ook zo uit... en nog steeds geen greintje spijt van,En kwam niet eens een woord van sarcame uit van mijn kant!ik ben onschuldig voor een keertje... haha en zei? ze heeft waarschijnlijk niet zo'n goed weekend als ik haar wenste...
Om terug te komen op wat mijn maat er van wist, Maar hij wist het wel,hij en een maat van ons, die zei tegen hem "je komt er alleen achter als je het probeerd..."
Zijn nu beide gefasineerd in wat ik ben en alle twijfels zijn bij ze weg...nou niet alleen hun maar bij mij dus ook.
Ja dat hij vrijwillige donor voor mij is,zou niet verkeerd zijn,maar dat moet maar op een veilig manier,niet recht streeks,anders wond infectie misschien?
Maar inderdaad was een klein beetje,enkel wat uit de wond was gekomen en kwam geen bloed meer uit.
was uitgebloed,en zo weinig... Ik denk nog net aan een bodempje van een kopje geheel rood gekleurd,meer niet.Dus ja, blij gemaakt met een leeg gelopen dooie mus)
Gelukkig heb ik heel klein beetje voldoending met die sap en rosvicee ferro waar ik een mix mee maak.
Ik vertrouw hem betreft bloed wel,maar hij is best wel wispelturig.
Dus ja echt op kunnen bouwen... ja van het moment nemen dat hij gewond is,en niet waarschuwen dat hij een wond heeft aan zijn hand(ik zag het eerder dan hij wist dat hij bloed had,heb er nu oog voor)
Was laatst een monteur die met gereedschap in zijn hand stak waar ik bij stond.
Heb maar meteen de keukenrol gegeven,voor er nog bloed uit kwam.Ik moest geen risico nemen,zag wel de papiertjes met bloed,heb ik resoluut opgepakt en weggegooid,maar adrealine ging wel weer door mij heen, door alleen die rode papiertjes met vreemd bloed van een vreemde persoon te zien.
Gelukkig zien ze niet wat er door mij heen gaat.
Betreft contacten,Duits is voor mij ook te doen,Engels kan ik lezen maar woordenkeus niet optimaal,Nederlands is voor mij even het ontspannendste om te spreken,lezen.
Maar ik heb veel over voor contacten met soort genoten zeg maar.
Betrouwbare contacten wel te verstaan,geen feakers,daar kan ik niets mee,die krijgen verkeerde info waar ze mee aan de haal kunnen gaan,daar pas ik voor.
Ik vertrouw jou.
DVH had ik je gezien vermoed ik,onder de volledige naam.
Maak je geen zorgen betreft snel reageren,je was al sneller dan die andere
En elk contact op dit moment is fijn,want ik weet af en toe echt geen raad meer.
Natuurlijk houd ik je op de hoogte,je bent op dit moment de enige die mij echt begrijpt voor mijn gevoel.
Vertrouwd.
"Mensen" zijn toch even net anders,daar bedoel ik mee niet met vampirisme en de drang naar het onbekende.
Oh trouwens van het roken af komen was een peulenschil nu ik wist wat ik wel miste.
Ik rook al niet meer vanaf 10 november vorig jaar maar voeld aan alsof ik al een jaren niet meer rook,heerlijk en tja mijn maat rookt dan wel maar zijn handen ruiken zo naar gerookt vlees haha maar ruikt niet lekker...
Ik ben zo blij dat ik van die vieze gewoonte af ben.
Maar het komt goed,ik hou mij zo rustig mogelijk,ik zal zeker hem peilen dat ik hem graag als donor zie.
Ook daar moet ik meer van op de hoogte zijn voor ik die stap maak(betreft voorzichtigheid).
Betreft hoeveelheid zal maximaal 1 beker genoeg zijn zeg maar,zal hem niet leeg drinken,ik redt geen 5 liter bloed,maar 2 ook niet en dan wordt de Donor slapjes van geloof ik.
Maar ja weer een vraagteken opgelost.
vermoederlijk reageerd mijn maag al op een kopje bloed,onbekend he?Dat beetje wat ik van hem gehad heeft was al verdamt voor het mijn maag bereikt had.
Ik wacht je antwoordje af,vind het fijn om met je te schrijven,maar ik wil wel met dit soort iets te persoonlijke dingen toch per mail gaan schrijven,want daar voel ik mij iets veiliger mee.als je het goed vind.
Groetjes Sher