Hallo'tjes
Voor het eerst dat ik hier dingen lees dat mij ook nu inderdaad op valt in het leven.
Zoals dingen aanvoelen dat iets mis gaat...dat heb ik al een geruime tijd(gelukkig komt het niet uit naderhand).
Maar ik kan bezorgd zijn,maar als er een raar gevoel bekruipt dat ik voorzichtig moet zijn en dat er iets gaat gebeuren,dat heb ik 1x in de zoveel tijd,maar bij toeval gister avond,het weg gaan rekte ik dus ook erg uit...was ergens afscheid aan het nemen thuis van mijn paarden.
Genoeg hooi geven dat ze de nacht rustig te eten hadden,stel je voor dat ik vannacht niet thuis kom... dat gevoel heb ik zelde maar ben dan wel extra alert vooral in het verkeer.
Ik al jaren last heb van licht gevoeligheid was mij bekend(vooral s 'Nachts met auto rijden,ik zie vrij veel op de weg behalve als er een tegenligger komt,dan zie ik dus niets meer...oke trekt wel bij,maar is best eng dan even.dus ik rij met lichtere zonnebril in de nacht en donkere tegen hoofdpijn van felle (zon)daglicht.
Ik ben erg aan het zoeken waar ik trek in heb,eten doe ik waarneer mijn maag rommeld.
Drinken zal niet meer zijn dan 1 liter per 24 uur,ik zoek alleen naar iets waar ik behoefte aan heb en kan niet vinden wat,(dat irriteerd mij enorm),en roken voldoet ook niet dan behalve die verslaving die ik voor in de plaats heb...
Doc weet geen oorzaak voor licht gevoeligheid,dan met zonnebril lopen,nou dat doe ik al een jaar of 20.
Als ik slaap dan onrustig(ook slaapwandelen) weet niet of dat er ook onder valt.
Maar laatste tijd minder gewandeld (ik word vaak wakker ergens waar mijn bed niet staat hihi )gang of op stal etc.
Doe ik overigens al vanaf mijn 15e alleen bij veel stress.Die oplossing heb ik al gevonden.
Verder is de volle maan altijd al iets geweest waar ik een aanstrekkings kracht naar is en dat ik buiten wil zijn.(meestal even een donkers ritje te paard in onder dijk,of erf aanvegen).
Hele hoge tonen zijn lastig (bv piepen van de hond in de kennel buiten)heel hoog lang gepiep zijn pijnlijk.
Mijn nachten worden ook steeds langer...kan net zo goed tot morgen avond wakker blijven.veel te bang dat ik weer hele dag slaap.mijn voornemens voor nieuwe jaar (op tijd naar bed)lukt best...niet dus... begint lekker.
Maar ik ben op zoek naar iemand die het zelfde "problemen heeft als ik (liefst niet wakker zijn snachts)daarom waren de nachtdiensten een uitkomst,vroeger al...maar ja heb nu opgroeiend kind en ben alleenstaand,dus die combinatie is niet te doen.
Die vruchtendrank lijkt mij een goed plan
ga ik proberen.
Maar heb ook een idee gekregen wat ik wil proberen,dat is Roosvicee...maar dan ferro die heeft een roestig smaakje en is rijk aan ijzer;)
Misschien is het wat als vervanging van bloed(durf ik eigenlijk niet te proberen,bang voor verslaving zeg maar,weet niet hoe ik daar aan kan komen...
Dat is alleen maar om te ontdekken of dat wat voor mij is,en ben beetje in ontkennings fase en weet eigenlijk niet weet ik er mee aan moet met dat rusteloze gevoel en gezoek naar iets.
Sorry voor lange verhaal ...
Maar ik voelde mij al meer thuis op deze site,vandaar.
Groetjes Sher