sher
Regular
My favorites: Blood and Chocolat beide even lekker :p
I have made 57 posts
Right now I'm Offline
I joined January 2013
Type Vampire
Sub-Type Sanguine, Psi
|
Post by sher on Jun 16, 2014 23:00:24 GMT 1
Hey NN en Johan,
Het is weer hooi tijd en moet vaak maaien en opschudden en binnen halen,dus ook druk,lekker hoor in die brandende zon...pffff al mijn kracht zakt weg .... Het auto ongeluk waar ik die wipless of hoe dat mag heten... kreeg was in 1992,maar te veel licht veroorzaakt bij mij vlekken(wazig) en dan hoofdpijn en dan in nek,maar dat is als ik ongemerkt veel in de zon aan het werk ben. Ja Johan,eigelijk is er niets wat bloed kan vervangen,geen roosvicee,hoewel ik metaalsmaakje lekker vind maar die vruchten moeten ze er uit halen en liefst gewoon vullen met bloed.... Ja zo min mogelijk bloed zien,ze keek enkel zo geschrokken naar mij.dus ik vroeg me af wat ze zag,en die andere artsen keken mij niet eens meer aan...wordt dan best gekletst. Zoonlief mag vrijdag uit gips. Ik heb vanavond met zoonlief mensen bekeken die aan het winkelen waren en verteld wat voor karakters ze hebben,was wel leuk. Hebben ons kosterlijk vermaakt en hij heeft weer priveles gehad in mensen kennis haha Maar ik ga slapen,morgen werken en dan weer voor wintervoer (hooi) zorgen voor die paarden. Mijn telefoon gaat nu goed met het forum. Wil ook wel eens naar zo'n beurs metter tijd. Maar ik ga proberen ook sneller weer op forum.
Gegroet,
Sher
|
|